کد خبر: ۲۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
یحیی مهاجم جدید به مدیران پرسپولیس معرفی کرد؛
نبیل باهویی جدیدترین گزینه معرفی شده از سوی یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس است.
مخاطب 24- مهاجم سوئدی - مراکشی با عقد قراردادی رسمی و یک ساله به پرسپولیس پیوست.به گزارش ایسنا،  نبیل باهویی، مهاجم سوئدی - مراکشی سابق هامبورگ به باشگاه پرسپولیس پیوست. این باشگاه با انتشار پوستر رسمی از پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان گل‌محمدی خبر داد. این بازیکن به عنوان آخرین سهمیه بزرگسال پرسپولیس به جمع سرخپوشان پیوست.
پرسپولیس حدود یک هفته دیگر باید فعالیت خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کند و در فاصله ۲ هفته این رقابت‌ها، بزرگ‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی عدم توازن ترکیب تیمش است. سرمربی پرسپولیس که از روز نخست فعالیت پنجره تابستانه به دنبال جذب مهاجم بود، هنوز به خواسته خود نرسیده و این مسئله در حالی اتفاق افتاده که گفته می‌شود کادرفنی پرسپولیس بیش از ۸۰ بازیکن را ارزیابی کرده اما نتوانسته‌اند به گزینه موردنظر برسند.

سرخ‌پوشان پایتخت با توجه به محدودیت‌های سقف بودجه، دستِ بازی برای انتخاب مهاجم خارجی ندارند و آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که با بودجه ۶۰۰ هزار دلاری باید پرسپولیسی‌ها خط حمله تیم‌شان را تقویت کنند. در شرایطی‌که بحث بازگشت عیسی آل‌کثیر هم به پرسپولیس مطرح است، گفته می‌شود که یحیی گل‌محمدی اولویت اول خود را جذب مهاجم خارجی قرار داده و در تازه‌ترین اقدام، یحیی گل‌محمدی نام یک مهاجم سوئدی را در اختیار مدیران باشگاه پرسپولیس گذاشته تا با او وارد مذاکره شوند.

باهویی گره‌گشای خط حمله پرسپولیس

نبیل باهویی مهاجم 32 ساله و باتجربه اهل کشور سوئد، تازه‌ترین گزینه معرفی شده از سوی یحیی گل‌محمدی است. سرمربی پرسپولیس که گزینه‌های قبلی معرفی شده از سوی او به دلیل مسائل مالی قراردادشان با پرسپولیس نهایی نشد، حالا گفته می‌شود گزینه‌ای حدوداً ۵۰۰ هزار دلاری را به مدیران باشگاه معرفی کرده و امید به آن دارد تا مذاکرات با باهویی مثبت پیش برود و این مهاجم سوئدی به سرعت به تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شود. در حال حاضر این مهاجم باتجربه تحت قرارداد باشگاهی نیست و پرسپولیسی‌ها فرصت مناسبی برای جذب او دارند.

مهاجم سوئدی در آخرین تجربه فعالیت در عرصه باشگاهی، در فصل گذشته عضو تیم القطر بود که نتوانست روزهای خوبی را در این تیم پشت سر بگذارد و بدون گل زده در ۹ مسابقه، از این تیم قطری جدا شد و حالا به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات حضور دارد. البته که باهویی در سالیان اخیر روزهای خوبی را هم در دوران فوتبال خود تجربه کرده که بهترین دوران این مهاجم سوئدی در هنگامی بوده که او در فوتبال باشگاهی سوئد فعالیت می‌کرده است.

سولنا بهترین دوره فوتبال باهویی

باهویی در دوران حضورش در فوتبال باشگاهی بیشترین تعداد بازی را در تیم سولنا سوئد انجام داده است. او در ۱۸۰ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفته، سابقه ثبت ۶۶ گل در کارنامه خود دارد و ۲۶ پاس گل هم در کارنامه نبیل باهویی به چشم می‌خورد. مهاجم ۳۲ ساله در کنار تجربه بازی در سوئد، در لیگ‌های مختلفی از جمله اتریش، عربستان و حتی بوندسلیگای آلمان هم تجربه بازی دارد و حالا با کوله‌باری از تجربه به عنوان گزینه حضور در خط حمله پرسپولیس نامش به میان آمده است.

نبیل باهویی که در کارنامه خود انجام ۸ بازی ملی برای تیم بزرگسالان سوئد را دارد و در تیم‌های پایه این کشور هم به میدان رفته، در دوران فوتبال خود تجربه بازی در هامبورگ آلمان را هم به‌دست آورده و حضور در هامبورگ، مهم‌ترین دستاورد دوران فوتبالی باهویی محسوب می‌شود؛ هر چند که او در امر گلزنی در تیم آلمانی ناموفق بود و با کارنامه‌ای ناموفق از هامبورگ راهی لیگ اتریش شد. یحیی گل‌محمدی با توجه به کارنامه باهویی و ثبت ۶۱ گل در ۳۲۵ در مسابقات باشگاهی، به جذب این مهاجم سوئدی پافشاری دارد و باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس موفق به جذب او خواهند شد یا نام نبیل باهویی هم به فهرست بازیکنان خریداری‌نشده برای حضور در خط حمله پرسپولیس اضافه می‌شود!

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
استاد سارا هم وارد دنیای بدون کیش و مات مد شد! title
سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی است. سارا خادم الشریعه از ۸ سالگی شطرنج را شروع کرده. سارا خادم الشریعه در سال ۱۳۹۴ قهرمان شطرنج زنان شد. سارا خادم الشریعه به اسپانیا پناهده شده است. حالا عکس سارا خادم الشریعه روی یک جلد مجله مد ثبت شده است.
تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش title
فریدون زندی تصویر جالبی در فضای مجازی به اشرتاک گذاشت.
عمو ابراهیم رییسی با حقوقش چی کار می‌کند؟ title
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.